piątek, 3 stycznia 2014

Suzanne Collins - ,,Igrzyska Śmierci"

,,Chwytam jego rękę i ściskam ją mocno, przygotowując się do spotkania z kamerami. Boję się chwili, w której będę musiała ją puścić..."



*****
Moje kochane Słoneczka, wybaczcie mi, ale nie mogłam się powstrzymać. Ostatnio przeczytałam III część cudownej trylogii autorstwa Suzanne Collins - ,,Igrzyska Śmierci". Natomiast części I i II oglądałam w postaci ekranizacji tych cudownych powieści. Aczkolwiek za czytanie mam zamiar zabrać się w najbliższym czasie ;)
Cały cykl jest naprawdę fantastyczny. Czytając, nie można się oderwać. Autorka w fenomenalny sposób przedstawiła w nim wizję wykreowanego przez siebie świata, wykreowanej rzeczywistości. Ja ogólnie rzecz biorąc jestem niezwykle wymagającym czytelnikiem, tak więc do każdej lektury podchodzę z pewnym dystansem, dlatego też bardzo trudno jest mnie zadowolić. Ale w tym przypadku było zupełnie inaczej. ,,Igrzyska Śmierci" całkowicie podbiły moje serce. Zarówno film jak i książka. Bo należy tu również wspomnieć o tym, ze według mnie, jest to jedna z najlepszych ekranizacji, jakie do tej pory powstały. Zazwyczaj film nie dorasta książce do pięt, a w tym przypadku wcale tak nie jest. Dawno nie widziałam tak dobrze nakręconego filmu. Naprawdę. Do tego jeśli dołożyć wspaniałą obsadę, która jest idealnie dopasowana do odgrywanych przez aktorów ról, otrzymujemy właśnie takie cudeńko ;) Naprawdę wszystkim Wam i każdemu z osobna z czystym sercem polecam tę pozycję. 
Chciałabym też, po raz kolejny, przeprosić za to, ze tak rzadko publikuję rozdziały. Powód jest jeden - brak weny. Teraz pisanie nie sprawia mi takiej radości jak kiedyś, nie czuję tej satysfakcji. Z drugiej strony, nie chcę zawieszać bloga, ponieważ nadal jest dla mnie bardzo ważny. Nie mogę tego tak zostawić, wiem, że muszę, a przede wszystkim chcę dokończyć tę historię. Obiecuję Wam, że tak właśnie będzie. Nie wiem, ile mi to zajmie, ale macie na to moje słowo ;*

Wasza Diana ;*

P.S.1. Strasznie jaram się Katniss i Peetą, którzy ostatnimi czasy stali się moim uzależnieniem ;)
P.S.2. Jeszcze raz bardzo serdecznie zapraszam Was na bloga mojego i Marcioszka - KLIK. Pojawił się tam prolog. Zapraszamy serdecznie ;)

10 komentarzy:

  1. Film jest niesamowity. Chociaż poznałam go bardzo niedawno, od razu się zakochałam. Wiesz, dziś poprosiłam mamę, która akórat szła do biblioteki, aby wyporzyczyła mi wszystkie części. Niestety nie było żadnej dostępnej. Po tej Twojej jak to ujmę recenzji, wcale mnie to nie dziwi ^^
    Buziaki,
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam ostatnio na tym w kienie, i rzeczywiście super xD
    Czekam na rozdział no :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej !!
    Ogólnie rzecz biorąc Kocham Igrzyska Śmierci <3<3Ty to wiesz . A szczególnie Effie <3<3A no i Peetusia . Nie wiem co wolę bardziej książkę czy film.Gdy to czytam czuje jakbym przenosiła się do innego świata . Brakuje mi tylko w filmie Madge ,ale ty wiesz czemu . To tak jakby występowałabym w filmie . Ach chciałbym . Kocham ,kocham ,kocham ,kocham i ty też kochasz :)) Pozdrawiam Madzia *,*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż obejrzałam tylko kawałek filmu, to bardzo chcę przeczytać całą trylogię. Niestety nie mam książek, jeżeli nikt mi nie pożyczy i nie będzie w bibliotece, będę zmuszona kupić, ale warto. ;)
    Co do dodawania rozdziałów, rób to w swoim czasie. Pisz, kiedy masz wenę i dodawaj, kiedy tylko będziesz chciała. Nie pośpieszamy :)
    Caro xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, nareszcie znalazł się ktoś, kto też tak uważa!
    Ja cię rozumiem, bardzo, bardzo dobrze. Peeta i Katniss to cudowana para.

    Uwielbiam Peetę bo on mimo wszystko wierzy w miłość - gorące uczucie, które łączy jego oraz Katniss.

    Wejdziesz do mnie? ----------------> http://www.igrzyska-smierci-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też przeczytałam tę książki.
    Są fantastyczne.
    Peeta i Katniss *.*
    Zakończenie ostatniej części najlepsze ^^
    całuję
    MARCELA *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOCHYAM CIE MILIONEM DUŻYCH O <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć.
    Nie chcę spamować, naprawdę, ale skoro uwielbiasz Igrzyska, to chciałabym ci polecić mojego bloga. Dopiero zaczęłam i właśnie pojawił się pierwszy rozdział. Będzie to opowiadanie o Katniss i Peecie i tym, jak ponownie się "zrastają", jak to było napisane pod koniec "Kosogłosa" :) Bardzo zależy mi na twojej opinii, bo jesteś świetną pisarką. Jeśli znasz kogoś jeszcze, kto uwielbia "Igrzyska" i Katniss i Peetę, to proszę, poleć mojego bloga ( jeśli tylko ci się spodoba ). :) Przepraszam za spam, naprawdę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele razy słyszałam już, że jest to genialna trylogia, ale przez to, że mam lenia i mało czasu nie mogłam iść ani do kina ani przeczytać.
    Ale po twojej recenzji chyba jednak postaram się przeczytać :)

    P.S. masz ogromny talent i chce żebyś to wiedziała.
    Czekam na next i życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Diano!

    Wprawdzie nie oglądałam poleconego przez ciebie filmu, aczkolwiek wydaje mi się, że jest tego wart. Mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się uważnie go prześledzić, ale obecnie mam bardzo dużo nauki.
    Wiesz, zbliża się koniec semestru, ale to raczej oczywiste.

    Kocham! ♥

    OdpowiedzUsuń