środa, 14 sierpnia 2013

Prolog


     Życie wcale nie jest usłane różami. Los na naszej drodze stawia różne przeszkody,
 z którymi musimy się zmagać. Każe nam dokonywać decyzji, wyborów, które często mają dosyć istotny wpływ na jego dalszy ciąg. Czasami pociągają za sobą konsekwencje, jakich byśmy się nie spodziewali. Jednak, czy jest to sprawiedliwe, że decyzje te muszą często podejmować młodzi ludzie, którzy tak naprawdę wiedzą o życiu tyle co nic? Kolejną istotną sprawą jest fakt, że nasze niewłaściwe, nieprzemyślane bądź pochopnie podjęte wybory mogą ranić innych ludzi. Więc może zanim coś zrobimy warto zastanowić się nad tym dwa razy? Mogłoby się więc zdawać, że życie to ciągłe pasmo nieszczęść. Otóż, nic bardziej mylnego, ponieważ to właśnie ono stawia na naszej drodze ludzi, z którymi przeżywamy wspaniałe chwile, którzy są zawsze przy nas. Jednak teraz nasuwa się kolejne pytanie. Dlaczego często doceniamy tych ludzi dopiero wtedy, gdy ich tracimy? Dlaczego wcześniej nie zauważamy, że to właśnie oni nadają naszemu życiu sens?

16 komentarzy:

  1. Spodobał mi się muy, muy prolog. :D
    Czekam na następne notki. :*
    Ach, dodaję cię do mojej listy czytelniczej. :D
    P.S. Bardzo proszę, wyłącz weryfikację obrazkową. Bez niej lepiej będzie mi się dodawało komentarze. :D
    Xenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Bardzo, ale to bardzo miło mi usłyszeć to właśnie od Ciebie. Od dawna czytam Twoje opowiadanie i przyznaję, że jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu :) Dlatego bardzo zależy mi na Twojej opinii :*

      Usuń
    2. A weryfikację już wyłączyłam :*

      Usuń
    3. To nic takiego, naprawdę. Lubię odkrywać nowe talenty. :D
      Życzę sukcesów. :*
      X. <3

      Usuń
  2. Powiem tyle: bardzo mi się podobało.
    Nie wiem, co jeszcze mogłabym tu napisać.
    Już po przeczytaniu pierwszych słów tego prologu wiedziałam, że zostanę stałą czytelniczką.
    Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział. :D
    Buziaki,
    M. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jestem pod wrażeniem. Już po przeczytaniu kilku słów stwierdziłam, że będzie to niezwykle ciekawe opowiadanie. Na pewno będę czytać.
    Pozdrawiam! :)
    P.S : Caxi, czy Naxi? <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no fajnie, fajnie:)
    Już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału ;PP
    Mam nadzieję, będzie on dłuższy;**
    Ja również będę czytać <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze napisany prolog ;) Opowiadanie zapowiada się na bardzo ciekawe ! Widać, że masz talent :3
    Pozdrawiam! :*
    P.S - Czekam na pierwszy rozdział !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, nie spodziewałam się tylu miłych słów :) Dziękuję Wam bardzo :* Mam nadzieję, że nie zawiedziecie się na moim opowiadaniu <3
      Co do Caxi i Naxi - sama nie jestem do końca pewna, zobaczymy jak to się rozwinie, ponieważ lubię obydwie pary :D
      Pozdrawiam - Wasza prze szczęśliwa Diana <3

      Usuń
  6. Naprawdę bardzo ciekawie się zapowiada. :) Widać, że posiadasz talent! Ja również mam nadzieje, że rozdziały będą dłuższe :)
    Już masz kolejną czytelniczkę, mnie :) Będzie Leonetta czy Diegoletta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, naprawdę niezmiernie mi miło ;) Wasze komentarze są bardzo motywujące :* Postaram się, żeby rozdziały były jak najdłuższe. Leonetta, czy Diegoletta? - niech to będzie małą tajemnicą <3 Niedługo powinno się wszystko wyjaśnić. Jeszcze raz - bardzo, bardzo dziękuję :*
      Wasza Diana <3

      Usuń
  7. Od dzisiaj jestem czytelniczką tego bloga! Masz talent, dziewczyno!
    Tini<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba prolog!
    Będę czytać!
    Masz wielki talent, co widać już po pierwszych kilku zdaniach.
    Pytania retoryczne skłaniają do refleksji i nadają pewną tajemniczość Twojemu opowiadaniu.
    Powodzenia w pisaniu!
    Pamiętaj, że to ma Ci sprawiać przyjemność.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny prolog.
    Dopiero odkryłam bloga, (przepraszam) ale świetnie piszesz.
    Dodaję do obserwowanych i na pewno będę czytać.

    Świetne:*

    OdpowiedzUsuń
  10. This is a website that sells natural dog food. Not only can you buy it here, but you can also buy discount pet supplies and reward your pet for good behavior. Your pet will be happy to cuddle with you.Not only is there natural balance dog food,there are dry dog food to choose from,and you can definitely buy the best and most suitable pet prescription for your pet.

    OdpowiedzUsuń